Daisypath
Lilypie
Lilypie
Lilypie

Selasa, 1 September 2009

Another product yg saya 100% fully recommended


Minyak Ambar Kenanga
Price : RM19.90 (100ml)
Actually minyak ni utk di sapu pada kulit agar lembut dan juga boleh dipakai pada rambut. Tapi saya bersyukur kerana dengan keizinan ALLAH swt menganugerahi setiap umatNya dengan IQ yang genius,maka dapat lah membuat ramuan minyak yang berkualiti.
Testimoni : Again my youngest son (dia tu walaupun montel tapi hiperaktif) main lah dekat luar & masa tu my hubby baru jer balik keja so enjin moto kan tgh panas lg. Entah mcm mana si kecil montel ni terkena dekat ekzos motor ayah dia agaknya (tapi yg herannya si montel tu x nangis langsung) Saya cume sedar masa nak mandikan dia, ternampak bulat merah kat peha dia. Tanpa lengah lagi, saya terus jer amik minyak yang ade n secara kebetulan myk ambar kenanga ni lah. N Alhamdulillah, selalunya kalau kulit terkena benda panas mesti kulit mengelembungkan?? tapi dengan izinNya kulit anak saya tidak mengelembung cuma merah tu je lah. Lps 2-3 hari, alhamdulillah kulit anak saya kembali sembuh tapi tak lah mcm warna asal putih gebu dia tu, masih nampak bekas nya. Cuma yang bagusnya tu kulit tak mengelembung, kan sakit kalau kulit mengelembung dan pas tu terkoyak... adui...sakit....! Cube lah... lagipun produk2 ni bleh di dapati di kedai2 jamu pun ada kalau tak silap. Lagi pun, bila lagi kita nak support product org kita yang sememangnya 100% di jamin Halal.


*** so mummy & daddy pe tunggu lagi...boleh di dapati dgn senang di kedai2 ubat!
But for mummy,daddy & who ever lah yang interested dgn keluaran Ambar Kenanga, boleh juga minta saya tolong belikan cuma rugi nak kena bayar duit postage lah. Kalau beli terus dari toko2 jamu :) (kedai jamu) x perlulah duit postage. Cuma di sini saya hanya membantu bg mereka2 yang 'malas' nak keluar/jalan. So, saya akan cuba dapatkan produk2 Ambar Kenanga yg dihajati coz bkn minyak sahaja yang ada but actually ada macam2 produk telah dihasilkan. 100% keluaran bumiputera Islam yang dijamin Halal & berkualiti tinggi. Antara produk2 Ambar Kenanga adalah :
(a) Set Bersalin Ibu (Ringkas, moden, Bertradisi)
Keistimewaan : anda tidak perlu
* urut/sengkak
* tangkas
* param/pilis
* panas/berbau
* pantang melampau
** Amalan perbidanan tradisi Timur Tengah turun temurun yang menyediakan pemakanan lengkap 60 hari/2bln khas utk ibu2 bersalin secara biasa @ pembedahan & wanita keguguran utk kekal menawan, bertenaga & ceria **
Harga : RM150 (SM) /
RM170 (S/S)
(b) Jus Ambar
Keistimewaan :
* memberi kesegaran & kelegaan serta-merta
Harga : RM3.80 (SM) /
RM5.00 (S/S)
(c) Set Sayyida Ambar
Keistimewaan :
** Penyelesaian masalah dalaman wanita, wanita keguguran, meroyan & ingin menimang cahayamata
Harga : RM120.00 (SM) /
RMRM140.00 (S/S)
untuk keterangan lebih lanjut bolehlah layari website Ambar Kenanga di www.ambarkenanga.com.my
****** Selamat Mencuba ******